IPFW2 ve -stable a aktualizace source upgrade

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Wed Jul 24 18:35:39 CEST 2002

Ahoj,

Roman Neuhauser (2002-07-24 17:44 +0200):

>     zdravim. mne na ipfw docela odrazuje jeho udajne slabsi podpora
>     NATu (viz nekolik emailu... no, mozna spis rantu) od
>     "Joe & Fhe Barbish" <barbish at a1poweruser.com> na freebsd-questions at .
>
>     planuju instalaci jednoho firewallu, a uvazuju o kombinaci
>     ipfw/dummynet na trafic shaping a ipf/ipnat na firewalling/NAT.
>
>     dva dotazy: 1) jak to ve skutecnosti vypada v ipfw se spolupraci s
>     natd, a 2) mate nekdo zkusenosti s kombinaci, kterou jsem popsal?

ja se priznam, ze moc neznam ipf a rovnez jsem necetl prispevky vyse zmineneho
Joea, ale mohu rici, ze vim o pouziti ipfw+natd na nekolika routerech, sam ho
pozivam napr. na jednom routeru, kde prekladam adresy na trech rozhranich a
nezaznamenal jsem zadne problemy. Ma nekdo jine zkusenosti? Umi snad ipf v
oblasti prekladu adres neco navic?

Martin