IPsec mezi FreeBSD a Win2k

Prib Pavel pavel.prib at i.cz
Wed Jul 24 14:39:53 CEST 2002

Pekny den.

Ozyvam se po DO.

> 	Ergo, nedari se tedy najit certifikat CA patrici k
> prislusnemu klici.
>
> 	Nebude snad nosenim drivi do lesa, kdyz pripomenu, ze
> soubor s timto
> certifikatem nemuzete mit pojmenovany libovolne, ale jeho
> jmeno musi byt
> `openssl x509 -hash -in CAcert.pem`.0
> kde CAcert.pem je soubor s klicem. Prave a pouze pod timto jmenem
jej
> totiz OpenSSL knihovna bude v udanem adresari hledat
>
> 							Dan

Dekuji za "noseni drivi do lesa". Takto pojmenovany soubor jsem
samozrejme
nemel. Po jeho vytvoreni a dani do spravneho adresare je verifikace
OK.
Dal jsem si ponekolikate procetl manove stranky a prosel web OpenSSL
(je to kapitola sama o sobe) a uz mi to chodi. Takze diky.

     Pavel

PS: Bude-li mit nekdo zajem, mohu poslat sekvenci prikazu z BSDcka,
    konfiguraci OpenSSL a racoon-u.