nefunguje mi mys ve Windowmakeru

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Wed Jul 24 09:35:43 CEST 2002

 JakubK> Nazdarek vespolek,
 JakubK> vcera jsem si nainstaloval freeBSD 4.6 a mam maly problem. Kdyz chci
 JakubK> spustit X-ka, nabehne mi obrazovka Windowmakera(ktereho jsem zvolil
 JakubK> pri instalaci) s kurzorem mysi priblizne uprostred monitoru. Pri
 JakubK> jakemkoli pohybu s mysi mi ale kurzor zmizi do praveho horniho rohu
 JakubK> obrazovky nemuzu ho odtamtud dostat. Jinak mi mys(PS/2) funguje v
 JakubK> pohode pri instalaci i v terminalu. Nevite nekdo kde by mohla byt
 JakubK> chyba?

Nebijou se Vam X-ka s moused ? Pokud maji bezet oba soubezne , tak
si zkontrolujte zda v XF86Config mate u mysi protokol nastaven na
``Auto'' a device na ``/dev/sysmouse'' .

Zdravi

--
Honza Dusak