boot manager

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jul 24 09:34:58 CEST 2002

Hubert Polacek wrote (2002/07/23):
> Zdravim, kde sa da zmenit taka mala drobnost v Boot Managerovi, aby miesto
> nepoznaneho OS (win xp) nedaval otazniky, ale mnou predvoleny nazov ?

Myslite standardni BootEasy? Ten je tak moc Easy, ze jen ve
zdrojovych kodech. Jakou ciselnou identifikaci ma ta partition?
Do ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/boot0/ jsem treba dal
upraveny boot0 pro WinNT, a kdyz mi reknete identifikaci, neni
problem tam dat i pro WinXP, stejne to budu taky asi brzo chtit.