moregroupware WAS: phpgroupware

Lubos Jerabek xnet at seznam.cz
Sun Jul 21 18:39:24 CEST 2002

To je fakt teorie, na MySQL to chodi bezvadne. ADO se zaclo pouzivat, aby
bylo mozno zacit pouzivat any databaze. Nemam vsak jine DB vyzkousene, takze
nemohu rict na 100% "funguje to pouze na MySQL".

> Trochu jsem si s Moregroupwarem hral, docela se mi libi,
> ale ten kalendar my docela blbne. Rekl bych, ze je nejaky
> problem v Javascriptu v modules/calendar/index.php,
> protoze kdyz planuju nejakou schuzku, objevi se v kalendari jenom
> autorovy a ne ostatnim (pritom pri prohlizeni kalendaru ostatnich
> pri planovani to zobrazi vsechny zucastnene).
> Bohuzel nemam cas se tim vice zabyvat.

Kalendar je peknej kram (uz jsem psal) pracuje se na kompletnim prepsani,
kolegovy to pristalo na hlave (v teamu MGW je release manager) a ma ted
bohuzel dovolenou, snazil se to nejdrive opravit (ty konstrukce co jsou
uvnitr jsou naprosto neuveritelne) ale vypada to spis na kompletni prepsani.

Lubos