phpgroupware

Erich Vinclav vinclav.erich at ives.vs.sk
Thu Jul 18 12:24:38 CEST 2002

On Thu, Jul 18, 2002 at 11:37:35AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jsem kovany Linuxar, ale kdyz uz se bavite o nastrojich nad PHP,  pro me
> potreby jsem spokojen s nastrojem TWIG. Zda-li presne odpovida Vasim
> pozadavkum na tento nastroj kladenych nevim...
>
> PS: Minuly tyden na podobna temata probihala diskuse v LinuxCZ
> konferenci, pokud se chcete probrat balastem, matre moznost na
> www.linux.cz/mailing-list/

Yo, citam ju (nech zdvihne ruku, kto ju z tejto konfery necita ;)),
pozeral som TWIG - nejako sa mi nepozdaval a chcel som skusit najprv
nieco z portov..., horde - IMP - tam som pri instalacii tiez mal
nejake trable a okrem toho to nebolo celkom to co som potreboval...
Inac podmienky su nasledovne:
- software free (na strane servera aj klienta)
- klienti nezavisli na platforme (web rozhranie idealne - slabe stroje)
Takze php vobec nie je podmienka
Googloval a freshmeatoval som uz niekolko tyzdnov, nasiel som aj celkom
zaujimave veci, ale obvykle boli komercne... :(

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, Intranet / Internet          Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek at FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
> SMS:    mailto:P.Janousek at SMS.Paegas.Cz      Fax.: +420  5  4324 4751
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/               E-mail: mailto:Info at FoNet.Cz

Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice
Čsl. armády 20, 041 18 Košice