phpgroupware

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Thu Jul 18 11:32:25 CEST 2002

> [...]
>
> 1. Instalacia z portov - nainstalovalo sa v pohode. Problem vsak bol
> v tom, ze nepouzivam mysql, ale postgres. Aj tak ale neslo vygenerovat
> header.inc.php, aj ked som prava nastavil tak ako bolo treba. Pokial
> som subor upravil rucne, neustale vykrikoval nejake chyby v php skriptoch...
> Takze pkg_del... (Vsetko bolo instalovane z portov - apache, mod_php,
> mysql-client, courier,  phpgroupware...)
>
> 2. Kedze aj tak davam prednost kompilovaniu apacha - a aj tak je treba
> novsiu verziu ako je v portoch, tak som skompiloval apache 1.3.26 a

    1.3.26 je v portech od 19. 6.

> php-4.2.1 s podporou postgres-u. Vsetko OK, funkcne, odskusane.
> Instalacia phpgroupware-0.9.12 zo zdrojakov (aj tak su to len php skripty)
> podla navodu. OK. Spustenie setup-u - zahlasilo najdenu podporu pre
> postgres - OK. Opat ale absolutne neslo ulozit header.inc.php a neustale
> ma vracalo na uvodnu stranku. Skratka presne ako v bode 1. Takze
> rm -r phpgroupware...

    cat > .htaccess
    php_value error_reporting = 2039 # E_ALL &~ E_NOTICE
    php_flag register_globals on
    ^D

> 3. Skuska s verziou phpgroupware-0.9.14.RC3. Hmm... takze tam sa konecne
> podarilo ulozit header.inc.php. Slava!!! Pokracujeme dalej - treba vytvorit
> defaultne tabulky v databaze - connect failed, php error... Pritom databaza
> funguje, pristup z inych strojov je OK (cez psql)...

    tak moc se v tom vrtat zase nechci. mne to hlasi "acces denied for
    user ...", coz je pochopitelne, protoze toho uzivatele v mysql
    nemam.

> 4. Takze opakujem krok 2, len php je vo verzii 4.0.6. Vysledok je vsak
> rovnaky...

    hm..

> Otazka: Pracuje $subj niekomu? Ak ano, ako sa mu to podarilo? Ak robim
> niekde chybu tak kde? Skusal som aj trocha pozerat do zdrojakov, ale
> v tom nemienim pokracovat... - nervy mam len jedny... ;). Este system
> FreeBSD 4.6, jadro prekompilovane.
>
> Takze vopred vdaka za postrcenie spravnym smerom (to moze byt aj typu
> "vykasli sa na to, skus radsej xyz")

    no, vzhledem k tomu, ze to pisou na register_globals on a
    vypnute warningy, rikam ruce od toho. zkuste se podivat na
    horde.org. nevim, jestli maji neco takoveho, ale mohli by.

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!