Manualove stranky, 4.6.1 a IPFW2

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Tue Jul 9 14:51:28 CEST 2002

Ahoj,

Cejka Rudolf (2002-07-09 14:09 +0200):

> - Sleduju CVS a mam z aktualnosti manualovych stranek docela dobry dojem,
>   protoze si myslim, ze v soucasne dobe (pred par lety to tak urcite
>   nebylo), kdyz nekdo udela nejakou funkcni zmenu bez aktualizace man
>   page, tak se nekdo ozve, kdy opravi man page nebo proc to neudelal
>   rovnou.

jak tak sleduju dokumentacni projekt, reseni problem reportu na chyby v
dokumentaci taky vetsinou docela svisti.

> - Dalo se to cekat, brzo bude 4.6.1:
>
> ------------------------------
>   The release engineers, port managers, and security officer team are
> currently working on a conservative set of changes to merge to the
> RELENG_4_6 branch in preparation for a 4.6.1 release.  This point
> release will include Soren's one-line ATA patch that fixes some of the
> reported ATA problems, along with security-related updates for SSH,
> BIND, ktrace, and possibly sendmail.  4.6.1 is currently scheduled for
> July 17.  If you have any questions or comments about this point
> [...]

Co stale nechapu je, proc oddeluji verze A.B.C-RELEASE a A.B-RELEASE-pD, ktere
pochazi ze stejne vetve - sice je to odlisne v tom, ze A.B.C-RELEASE obsahuji
mozna i jine zmeny nez opravy bezpecnostnich chyb a, ze se siri i v binarnim
tvaru, ale stejne mi pripada skoda delat mezi tim tyhle rozdily.

> - Sla tu diskuze o firewallovani, tak pro ty, kdo nesleduji ani
> -stable (je takovy vubec nekdo?):

Jaaa -stable nectu - odrazuje me ten provoz. Pripada mi, ze se tam resi kazda
ptakovina a ja mam ted porad nejak malo casu. :-( Jak to stihas - vybiras
hezke subjecty? :-)

Martin