Upgrade FreeBSD ze zdrojovych kodu

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Jul 4 13:09:24 CEST 2002

Radek Adam wrote (2002/07/04):
> Vsechno probehlo ok. Pak jsem se jal instalovat porty (mod_php4 s
> GD2) a pri instalaci GD2 (depend) mi to vypise chybu :

Jo jo, porty jsou uz zase uplne jina kapitola.

> make: cannot open bsd.lib.mk.

To vypada na problem nekde v /usr/ports/Mk nebo v /usr/share/mk.
Ani ne na problem s portem samotnym, ale frameworkem.
bsd.lib.mk je v /usr/share/mk/bsd.lib.mk. Mate ji tam? Mate dostatecne
aktualni /usr/ports/Mk? Mazat cele /usr/ports se mi zda zbytecne,
ale kdo vi, co muze a nemuze pomoct. Urcite bych zkusil dat novy
kompletni cvsup a zkontrolovat supfile, jestli obsahuje vsechny
potrebne kategorie (nejlepe src-all a ports-all, jinak hrozi nebezpeci,
ze neco podstatneho z aktualizaci vynechavate).