Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Josef Jursa jj at ibp.cz
Thu Jul 4 12:49:16 CEST 2002

On Thu, 4 Jul 2002, Cejka Rudolf wrote:

> PS: Na zaklade nekterych dotazu/nejasnosti/... sem brzo napisu
> zkraceny navod s ukazkami souboru, jak aktualizovat FreeBSD ze
> zdrojaku. Ja mam tento zpusob nejradsi. Castecne i proto, ze je
> tim kazdy system svym zpusobem unikatni a doufam, ze to trosku
> ztezuje prulom do systemu (jine offsety atd.). Navic lze takto
> velmi dobre spojovat nove /etc s jiz existujicim /etc, cimz mam
> po starostech s udrzbou konfigurace.

Toto bych velmi uvital. Jsem zvykly na BSDI - tam to donedavna fungovalo
tak, ze v pripade problemu s bezpecnosti se na serveru objevily zaplaty
(binarky i zdrojak) a nebyl problem server udrzovat pomoci binarnich
zaplat. Na bezne veci zdrojaky nebylo vubec zapotrebi. Dnes uz to nefuguje
a tak uvazuji o FreeBSD jako o nahrade.

Potrebuji ale aby server bezel pokud mozno bez odstavek a ne na nem pul
dne kompilovat system ze zdroju a pak dalsi den nastavovat konfiguraci.

Zdravi Josef Jursa