Upgrade na 4.6-RELEASE-p1

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Jul 4 12:12:45 CEST 2002

Liquid wrote (2002/07/04):
> Ano, jadro VILIK jsem delal pozmenenim GENERIC. To muze mit vliv
> na to ze to je potom 4.5 p7?

V tomto pripade maji vliv zdrojove kody v /usr/src[/sys]. Jak jste psal
o tom CVSUP, nemate opravdu v supfile tag=RELENG_4_5? Nebo je treba
v supfile definovana jen aktualizace casti /usr/src, tady ale presne
nevim, ktere casti na to maji vliv. Tim RELENG_4_5 by se z cvs stahl
branch 4.5 a jadro se pak hlasi jako 4.5 a prenasi se to i do /etc/motd.

> Tenhle navod, i obsahlejsi bych velice uvital. Preci jen kdyz je system
> unikatni, je to lepsi.

Uz jsem ho poslal a zkusim to dat i na weba a ftp
(jako lokalizace), at se da aktualizovat.

> Da se to potom pouzit i pro upgrade systemu?

Ja to tak delam, -CURRENT, -STABLE, ..., cokoli.

PS: Jeste dodatek k -(NE)STABLE: Aktualni -STABLE ma ten problem,
ze pri logovani na konzolu se vypisuji jedna vyzva "Password:"
a jenen radek "{pam...]" navic. Prihlasit se ale nastesti da...