(none)

Peter Kruty (oozy) xkruty at informatics.muni.cz
Wed Jul 3 11:33:25 CEST 2002

Zdravim,

    hned na zaciatku sa ospravednujem, ze toto pisem do konfery, ale
ratam s tym, ze si moj nazor precitaju aj dalsi, ktori suhlasia s Romanom
Slezakom. Este podotykam, ze neviem presne o aky problem islo, reagujem iba
na myslienku toho mailu.

On Wed, Jul 03, 2002 at 11:01:15AM +0200, Roman Slezak wrote:
> napisal som co potrebujem.tam staci ked zmenis tva,tri riadky a
> napises kde.ja si to spravim potom aj sam. Dan pozri mi to prosimta.
> naco mam precitat sto knih, ked staci ze mi niekto povie kde a co
> konkretne.

    No za (1) preco by to niekto mal robit? Nikto nie je povinny niekomu
radit, resp. dokonca riesit jeho problemy. Robi to bud z altruizmu alebo s
pocitom, ze ak nabuduce bude mat problem on, poradi niekto jemu (s tym, ze
ma na mysli to co pisem v bode (2)).

    (2) Nemyslite, ze by bolo vhodne (a z moralneho hladiska o to viac)
odlahcit druhym, co najviac a hladat pomoc, az ked som naozaj v koncoch a to
aspon tak, ze si ju nevynucujem, ale opat sa snazim hladat iba nakopnutie
smerom, ktorym si pomozem sam? Vadi mi formulacia "naco mam precitat sto
knih, ked staci ze mi niekto povie kde a co". Keby takto zmyslal kazdy, tak
ochvilu nema kto komu radit. Resp. vsetky problemy sveta riesi niekolko
ludi.

> naco tu je potom at konfera chlapci ? aby ste struhali
> frajerov.nezabudajte ze aj vam na zaciatku musel niekto poradit!

    No z mojho pohladu je tu koferencia na diskusiu a pripadne riesenie
neobvyklych alebo inak zaujimavych problemov. A nautocte na nikoho prosim s
tym, ze struha frajera. Ah jo. Mne stale niekto radi v oblastiach, kde sa
nevyznam alebo sa snazim zorientovat, ale aspon sa snazim mat dostatok
taktu a riesit svoje problemy sam.

A na zaver poucny (a znamy) odkaz:

    http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html

regards,
    oozy

-- Peter Kruty
--
#!/bin/bash -- require: bash gcc perl guile
perl -we "\$_ =\`guile -c '(display (list->string (reverse (\