MTA - Qmail + courier IMAP

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Wed Jun 26 15:26:42 CEST 2002

Ja pouzivam take qmail + courier IMAP, ale mam urcite problemy kdyz ctu
mail clientem z Mozilly tak jsem se chtel zeptat jestli nekdo nema podobne
zkusenosti.

Problem se projevuje tak, ze pokud mam mail rozrtideny do vice "folders" a
v Mozille listuji  v rychlejsim tempu jeden za druhym tak as i pri ctvrtem
az patem "folderu" se to zacne tvarit jakoby v tam zadne zpravy nebyly.
Kdyz to zkusim po chvili tak uz jsem schopen ten "folder" vylistovat.
Zajimalo jestli je to problem Mozilly nebo toho courieru.

Pokud mate podobne zkusenosti docela by me to zajimalo.

Mira

Juraj Lutter <otis at wilbury.sk>@freebsd.cz on 06/26/2002 02:39:45 PM

Please respond to users-l at freebsd.cz

Sent by:  owner-users-l at freebsd.cz