Apache1.3.26+mod_ssl 2.8.9+php4.2.1

Liquid liquid at liquid.cz
Tue Jun 25 17:10:18 CEST 2002

Quoting Dan Lukes <dan at obluda.cz>:

> 	Ale ne ...
>
> 	Kdyz tvuj browser nabizi ulozeni souboru, je to proto, ze dany soubor
> ma
> nejaky MIME typ, ktery tvuj browser neumi zpracovat jinak nez ulozenim -
>
> typicky application/octetstream nebo tak neco. Otazka tedy znela, jako
> jaky typ se ti ten dokument vraci.
>
> 	Nicmene, nahlednutim do konfiguraku, ktery jsi poslal odhaduji, ze si
> dokazu odpovedet sam - ten typ je application/x-httpd-php
>
> 	V konfiguraku je zajimava tato pasaz:

> ... ergo, modul php4 se nahraje pouze v pripade, ze je vyzadovana
> [...]

Tohle jsem jiz otestoval a nenabehnul mi apache. Pri "apachectl configtest" to
zahlasilo nasledujici:

vilik# /usr/local/sbin/apachectl configtest
Syntax error on line 238 of /usr/local/etc/apache/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache/libphp4.so into
server: /usr/local/libexec/apache/libphp4.so: Undefined
symbol "ssl_onceonlyinit"

Zkontroloval jsem cestu a soubory libphp4.so se nachazeji na teto ceste.

Liquid