Apache1.3.26+mod_ssl 2.8.9+php4.2.1

Josef Mruzek josef.mruzek at i.cz
Tue Jun 25 16:45:43 CEST 2002

Liquid wrote:
> Zdravim
>
> Pouzil jsem ve tyto porty. Nainstaovali se v poradku, zadny problem nebyl
> hlasen. Pro vytvoreni testovaciho PHPsouboru, kteryjen zjistuje nastaveni PHP
> se mi pouzenabidne tento soubor ke stazeni a nevykona se. Muzete mi poradit
> prosim, co je spatne? Proc se ten PHP soubor nechce provest na serveru?
>
> Diky za pomoc.
>
> Liquid

Zdravim,
takze pri stejne konfiguraci mi to funguje v poradku php mam definovano
nasledovne:

LoadModule php4_module		libexec/apache/libphp4.so
AddModule mod_php4.c
<IfModule mod_php4.c>
   AddType application/x-httpd-php .php
   AddType application/x-httpd-php .php4
   AddType application/x-httpd-php-source .phps
</IfModule>

Co v Error logu Apache se nic nezaznamenalo? Knihovna libphp4.so nachazi
se v /usr/local/libexec/apache/? S timto problemem jsem se jiz potkal,
ale je to jiz delsi dobu,ale mam dojem, ze slo o to ze nenasel cestu k
binarce PHPcka.

Pepa Mruzek