Apache1.3.26+mod_ssl 2.8.9+php4.2.1

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Tue Jun 25 15:20:59 CEST 2002

Peter Vongrej wrote:

>si si isty, ze php mas nakonfigurovane ? ;-)

No - me to delalo to same - nejsem sice odbornik na php, ale tahle
instalace ma
asi nejak jinak nastaveny default. Zajimave je, ze proti minule verzi
portu se
do httpd.conf nevlozi sekvence pro resolvovani phpka:

#
# And for PHP 4.x, use:
#
  <IfModule mod_php4.c>
      AddType application/x-httpd-php .php
      AddType application/x-httpd-php-source .phps
  </IfModule>

(ono by stacilo jenom AddType application/x-httpd-php .php)

Jinak modul se prida korektne:
LoadModule php4_module        libexec/apache/libphp4.so

Spis mam problemy s tim, ze mi nechodi sessions. Pri nacteni phpka se mi
to na
prohlizeci jakoby "zacykli" a nacita znova a znova. V adresari /tmp, kam
jsem nastavil
ukladani sessions je vse o.k:
-rw-------  1 www    wheel  90 Jun 25 15:14
sess_0d407d0c67722fe7f9e0cb57ddb6af75
a obsah je taky o.k....

pouzil jsem maly testovaci skriptik xx.php:

<?

session_start();

if (!(isset($a)))
{$a=1;
 echo "<br> Session neni !!!<br>";
}
else $a=$a+1;
session_register(a);

echo "ahoj";
echo "<br>$a";
echo phpinfo();  # informace se mi zobrazi korektne - presne jaxem
prolozil mod_php4

?>
############### END OF SCRIPT #################

Podle me by mel otestovat session a pokazde, kdyz dam refresh, tak by se
$a mela
inkrementovat. No - nedeje se tak ...
Konfigurace stejna jako $subj., kde v php mam podporu pro: zlib, bzip2,
mcrypt, mhash,
pdflib, mysql, XML, FTP, mbregex, mbstring, sockets a transsid
(transparent session id).
Nemel by nekdo tip, kde mam chybu?

Diky za kazdou radu

Zdravi