Virtual server Apache & SSL

Rehor Petr petr.rehor at i.cz
Thu Jun 20 15:09:09 CEST 2002

> Je to kapku OT, ale rad bych se zeptal, jake mate kdo
> zkusenosti s virtualnimi servery pod Apachem a SSL.
> Jde mi konkretne o to, jak se vyrovna s SSL certifikaty
> pro virtualni server. Kamarad mi rikal, ze druhy certifikat
> pro virtualni server se v pohode vygeneruje, ale Apache
> se k nemu nejak moc nezna a pouziva ten puvodni, vygenerovany
> pri prekladu ...
> Nevite nekdo jak to je?
> Resp. Jak mam nastavit Apache, aby umel pracovat s vice
> certifikaty.

To se musi do kazde sekce virtualniho serveru pridat cesta
k certifikatu:

<VirtualHost myhost:443>

    SSLEngine           on
    SSLProtocol         All -SSLv2
    SSLCipherSuite      ALL:!ADH:+HIGH:+MEDIUM:!LOW:!EXP:!SSLv2
    SSLCertificateFile  /usr/local/etc/apache/ssl.crt/myhost.crt
    SSLCertificateKeyFile /usr/local/etc/apache/ssl.key/myhost.key
    <Files ~ "\.(html)$">
        SSLOptions +StdEnvVars
    </Files>
</VirtualHost>

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 (38) 731 28 08
Fax: +420 (38) 731 14 80
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz