Zkusenosti s FreeBSD-4.6

Juraj Lutter otis at wilbury.sk
Mon Jun 17 15:18:58 CEST 2002

On Mon, Jun 17, 2002 at 03:14:51PM +0200, Liquid wrote:

> Dnes nebo zitra se do tohopustim. Cekal jsem na tuhle verzi, protoze budu snad
> rozjizdet novej server.
>
> PS: Nechcete mi s tim nekdo zkusenejsi pomoct? :-)

odporucam trackovat -STABLE, tym padom clovek nieje az tak "zavisly"
na konkretnej release a navyse priebezne aplikovane patche sa lahsie
aplikuju na priebezne updatovany system ako na system ktory je
reinstalovany vzdy pri release. 4.6-PRERELEASE aj 4.6-RC bezali v
poriadku, kod bol freeznuty az do dnes, takze predpokladam ze aj
-RELEASE bude bezat fajn.

otis

--
Juraj Lutter