Prava

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Fri Jun 14 12:59:07 CEST 2002

Ahoj

Nevedel by nekdo, jak zajistit, aby se soubory vytvorene v
urcitem adresari, vytvarely se stejnymi pravy, jako nadrazeny
adresar.
Myslim vytvorit = jakkoli - uploadnout by HTTP, prenest FTPkem,
touchnout, cvsupnout, ... proste jakkoli.

Mam CVS repository na FreeBSD a hraju si s klientem WinCVS ve woknech.
Obcas se mi vytvori soubor se spravnymi pravy (stejne jako adresar, do
ktereho soubor pernasim), ale obcas se mi vytvori
s -r--r--r--. Nepovedlo si mi vysledovat zadnou zakonitost, proc
je to jednou tak a jednou sama r-ka. Pak uz ho ani nevycheckoutuju.

Nevite, kde bych mohl mit chybu?

Dik

Martin