Ovladace v jadre pri instalaci

adam adam.gargulak at i.cz
Tue May 28 11:14:29 CEST 2002

Uplna pravda jak jsem delal 4.4 Release s ovladaci pro Compaq Raid 5i trval mi preklad nekolik hodin a to jsem mel stroj s 2xPentium III - Xeon 1GHz a take Ultra Wide 160MB/s Raid pole s 128MB Cache (rychle disky jsou take nutne pro rychly preklad)

				Adam

PS: Zvlast je to dobre kdyz se neco nepovede - distribuci jsem prekladal natrikrat nez jsem mel vse uplne OK.