IPSec , setkey

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Wed May 15 17:17:38 CEST 2002

moc sem se tim nezabyval, vyzkousel sem a fungovalo to bez problemu.

pekny clanek i s popisem se nachazi na

http://www.daemonnews.org/200101/ipsec-howto.html

--
 michal

-- Michal Kutnohorsky                    |\    --
-- michal at FreeBSD.cz                .-  -.  --
-- http://www.FreeBSD.cz/~michal/   )\/  (( o\ --