gated/ospf

adam adam.gargulak at i.cz
Fri May 3 13:29:51 CEST 2002

A v cem spocivaji ty potize po upgrade ?
Po upgrade systemu:
	- nechodi vubec gated ?
	- neber konfigurace apod ?
	- nespousti se
	- nebo je to nejaka nespecifikovana chyba ?

Jo a potize nastavaji vzdy po upgrade na vsech systemech nebo pouze  na nekterych systemech ?

Ja pouzivan na bsd zebru (konfigurace je stejna jako u cisca, coz je jiste vyhodou),  upgrade probehne vzdy bezproblemu, neni treba delat zadne upravy v systemu ani neni treba provadet upgrade zebry. Upgrade byla bez problemu at uz jsem to delal z CD binarne nebo ze zdroju.