**OT: _P programovaci problem

Lukas Smiga smiga at wwx.cz
Thu Apr 25 14:25:29 CEST 2002

Dobrej den vinsuju,

omlouvam se za silne off-topic prispevek, ale docela tehle konferenci
duveruju a verim, ze najdu odpoved, proto vas obtezuju.

Mam nasledujici problem: jsem C zelenac, hlavne co se tyce pokrocilych
rysu jazyka a nerozumim nasledujicim konstrukcim s podtrzitkem.

_exit - tohle vim, ze by snad mel byt rezervovany symbol exit pro sluzbu
jadra/systemu

<deklarace fukce> __P(...parametry...); - to uz mi nejde na rozum, opet
tusim neco systemoveho

extern int ident_funkce LDAP_P((...parametry...)); - tohle je to hlavni
o co mi jde, zvolil jsem konkretni priklad, protoze nevim, jestli je
LDAP_P() mistni vychytavka, nebo obecna konstrukce. Cela deklarace
funkce, ktera se exportuje vypada napr. takto:

extern int	ldbm_back_initialize LDAP_P(( BackendInfo *bi ));

Snazil jsem se to najit vsude mozne, ale vypada to jako naprosta
samozrejmost, kterou kazdy vi a odmita ji zverejnit. Staci mne proto
nasmerovat.

Dekuji za pripadny zajem...

-lukas