Router

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 23 13:13:55 CEST 2002

Ondra Koutek wrote:

> Osobne ipfw nemam moc rad, protože se mi podarilo rozebehnout ho jen
> prez firewall v rezimu open. Jakmile jsem se snazil porty zavrit, useklo
> mi to vse a videl jsem kulovy
> Od te doby co místo ipfw pouzivam ipf, jsem nad miru spokojen.

	To je otazka zvyku a znalosti. Kdyz budes rozument tomu, jak funguje a
jak se konfiguruje ipfw tak, jako rozumis ipf, tak ti bude taky fungovat
taky dobre. Kdyz budez ipf rozumet tak spatne, jako ipfw, tak ti bude
fungovat taky nedobre.

	V zasade je v naproste vetsine pripadu jedno jestli pouzivas ipf nebo
ipfw - kazdy necht' pouziva to, co zna lepe a co se mu lepe pouziva ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz