Bonding na BSD

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Thu Apr 18 13:29:43 CEST 2002

man ng_ether
man ng_one2many - tady je i priklad skriptu

musite mit na kartach stejne ip a MAC
ifconfig ep0 inet 192.168.0.22 netmask 255.255.255.0 lladdr
00:60:97:5e:37:ca

zkousel jsem to jenom chvili a fungovalo to

/bohuzel skript, ktery jsem psal mam na stroji, ktery momentalne nebezi,
ale byl to v podstate poupraveny skript z man eg_one2many/

--
 michal

-- Michal Kutnohorsky                    |\    --
-- michal at FreeBSD.cz                .-  -.  --
-- icq 24864416                     )\/  (( o\ --
-- http://www.FreeBSD.cz/~michal/   )/'''''--' --