bind - prekad

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Apr 16 16:42:06 CEST 2002

Prib Pavel wrote (2002/04/16):
> Preklad bind-u z /usr/src/contrib/bind konci chybou:
> Preklad bind-u z /usr/ports/net/bind8/ probehne OK.
>
> Muzete mi to nejakym zpusobem vysvetlit ?

Zdrojove kody v /usr/src/contrib se (myslim) nikdy neprekladaji
primo, ale vzdy neprimo z nejakeho jineho mista. Pro preklad
z /usr/src/contrib/bind se podivejte do

/usr/src/lib/libbind/Makefile
/usr/src/lib/libisc/Makefile
/usr/src/share/doc/smm/10.named/Makefile
/usr/src/usr.sbin/named/Makefile.inc
/usr/src/usr.sbin/nslookup/Makefile

Tj. napriklad se pouzije cd /usr/src/usr.sbin/named a make
atp., ale cd /usr/src/contrib/... a make casto nefunguje,
protoze to ani nema smysl.

Duvodem je potreba mit cizi (napr. GPL) kod oddeleny a s co
nejmensimi zmenami (tohle je zase kvuli udrzbe), ale zaroven
je potreba pouzit vlastni build, a ne ten dodany s aplikaci
- od toho jsou pak porty.