gdlib

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 15 12:59:35 CEST 2002

Radek Adam wrote:

> chceme rozbehnout prvni server na atlas.cz na FreeBSD.....vsechno je vicemene ok, akorat obrazky na webu publikovane prostrednictvim gdlib vypadaji dost spatne....Neda se s tim neco delat? Muzete se mrknout na auto.dev.atlas.cz....ale bacha je to jen develop verze (non public)..

	Schopnosti knihovny gd zas az tak moc nesouvisi s FreeBSD a stejnymi
postupy by pouzitim stejnych prostredku patrne bylo dosazeno stejnych
vysledku i na jakemkoliv jinem systemu - takze to neni az zas tak s
FreeBSD souvisejici otazka. Nicmene, na WWW jsem se podival a zjistil
jsem, ze nevim co je vlastne predmetem dotazu. Nevim, co si predstavit
pod "obrazky publikovane na WWW prostrednictvim gd".

	Mohl bys byt trochu specifictejsi ?

	Neco jako "nejsem spokojen s tim, jak gd kresli do obrazku pismenka"
nebo "kdyz mam obrazky jako gif a prevadim je do jpeg, neni vysledek
dobry" ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz