odmontovany NFS adresar

Jiri Rosenmayer jiri.rosenmayer at skynet.cz
Mon Apr 15 08:14:13 CEST 2002

Dobry den,

 Mam na vas jeden takovy dotaz. Kolega na svem pocitaci vysdilel adresar
pres NFS, ja ho na svem pocitaci namontoval ( jako /adresar ) a on pak vypnul
pocitac. Ja mam ten  adresar
porad namontovany. A ted jsem v situaci, ze nemuzu ten adresar odmontovat
( mount -f /adresar nefunguje ). Navic, vsechny procesy, ktere si sahnou do toho
adresare zmrznou a nejdou killnout. Evidentne cekaji na I/O a signaly se k nim
nedostanou. Takze jsem dneska rano prisel k pocitaci a bezelo mi tam nekolik
procesu jako /etc/security a jine daily a weekly vypisy, protoze predpokladam,
ze si do toho adresare taky sahaji. Zajimavy je, ze staci kdyz v bashi
dam "ls -l /adre" a zmacknu tabelator, aby se mi doplilo jmeno adresare a i
tenhle proces zmrzne a nejde zabit :-))).

A klasicka otazka, nevite co s tim ??? :-))

	Diky, 	Jirka

---
Jiri Rosenmayer
Vedouci odd. security
SkyNet, a.s.
Ptasinskeho 309/6
CZ 602 00 Brno

http://www.skynet.cz
tel: +420 5 41 59 41 59
fax: +420 5 41 59 41 00
e-mail: Jiri.Rosenmayer at SkyNet.Cz
PGP fingerprint: 1907 1F79 CC70 74EE FC55 F649 5651 33A4 50D4 ABB9