php + oracle

Michal Dobes dobes at tesnet.cz
Tue Apr 9 12:49:55 CEST 2002

Tomas Podermanski wrote:
>         provozuje nekdo na FreeBSD funkcni podporu oracle v php. Popripade
> nenapada nekoho jina alternativa, ktera ovsem nebude stat silene penize
> (treba $800 jak je tomu u ODBC driveru
> http://www.easysoft.org/sales/pricing.phtml).
>
> Nema nekdo rovnez zkusnosti s totuto zalezitosti na linuxu ?

Na linuxu jo. Pouzije se primo client od oracle a php se prelozi
s nativni oracle podporou. Mam Oracle9i/PHP4.1.2/Apache 1.3.19.
Zadne ODBC a spol se do toho nepletlo. Jen je ten klient dost
rozezranej, nepodarilo se mi ho rozumne pri instalaci "naklikat" tak,
aby se nainstaloval jen vlastni client+veci nutne pro preklad PHP.
Otazka zni, zda je realne uchodit toho Oracloveho klienta pod FreeBSD?

	Majkl