samba - tlaciaren

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Fri Apr 5 17:48:35 CEST 2002

On Fri, Apr 05, 2002 at 06:00:15PM +0200, Tomas TPS Ulej wrote:
> Potrebujem vyriesit takuto vec a nechce sa mi citat manual... ok, ok
> ;)
>
> tlaciaren na sambe ma vsetko co na nu pride len preposlat na vzdialeny
> windows komp. Pastne mi nejaky obetavec, ktoremu sa chcelo citat
> dokumentaciu
>
> Dakujem!
>
> --
> TPS

Ve svejch poznamkach mam toto

smbspool smb://<USER>:<PASS>@<WORK_GRP>/<HOSTNAME>/lexmark_3 0 0 test 1 0 $1

lexmarki_3 je share name tiskarny, tzn zdilenej zdroj.

$1  - je jednoduse soubor k tisku, ja ho tu mam jako parametr z
konzole..

ty nuly a jednicky atd.. to je jen omacka okolo co tam musela bejt jinak
to proste neslo //jedna se o nazev tiskove ulohy atd.. bohz, v case
psani me poznamky to bylo nevyuzito// bez toho mi to nejak nepracovalo..

vlasne viz
SYNOPSIS
       smbspool job user title copies options [filename]

hode to jede.. , na starane win je nastavene tiskarna ve vin do jakehosi
text rezimu.. //proskne tiskne jen text// mam smulu na kopi gdi tiskarny
v dobe kdy sem jeste s uni*em moc nepracoval..

pokud tam mas neco lepsiho s podporou pod unix tak se mrkni do HandBooku
je to tam celkem dobre popsany jak to nastavit s patricnejma
ovladacema..  nezapomen na http://www.cups.org/

--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'