Live aktualizace PHP Apache atd.

Lubos Jerabek xnet at seznam.cz
Thu Apr 4 20:58:24 CEST 2002

No me slo hlavne o to PHPko, ted jsem na serveru vymenil starou verzi, ktera
v sobe ale nemela nic zvlastniho (no_x11, mysql_bundled), ted budu nasazovat
novy server a chtel bych mit nejakou strategii updatu.
Budu-li mit zakompilovano GD (dep. freetype, jpeg, png) a jde mi o to, co se
stane az napriklad vyjde nejaka rozumna verze php 4.2.x, budou stacit verze
zavislych knihoven [ znam odpoved, urcite nebudou :-( ]

Za stow dekuji, jsem vlastne freebsd looser takze neznam vsechny moznosti a
i kdyz jsem porty uz stokrat prochazel zrovna todle mi uniklo

Lubos