port gcvs (drobet delsi)

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Wed Apr 3 18:27:57 CEST 2002

Ahoj vespolek.

Mam mensi problemek s devel/gcvs portem. Po uspesnem prekladu
a instalaci se aplikace v pohode rozebehne, nastavim preferences -
typ autentikace, server, cvsroot, port ... atd. - proste vsechno jak ma
byt (a to vim na 100%, protoze v aplikaci WinCVS fungujici pod W9x
to mam nastavene zrovnatak a funguje to dokonale).
Vypis z log okna, jak ma byt:

 > Loaded settings for /dos/d/CVS successfully...
 > Welcome to gcvs 1.0b1
 > CVSROOT: :pserver:moje_username at cvs_stroj:/usr/local/cvsroot
(password authentication)
 > TCL is available, shell and macros are enabled : help (select and
press enter)

A potom nastava problem. Zadam z menu Admin -> Login
log okno:

 > cvs login

... a nic - zadnej dialog pro heslo. Pustim-li z komandlajny gcvs&, pak
mam i
hlasky, ktere gcvs vraci. No a vrati mi nasledujici:

 > /usr/X11R6/bin/cvs: invalid option -- c
 > Usage: cvs [cvs-options] com... bla bla bla
proste jako kdyz zadate zpatnej prikaz z command line.

Myslel jsem, ze gcvs je jenom graficka "slupka" k CL cvsku, ale nikde
jsem nemohl
vycist, proc k jakekoli akci gcvs prihodi option -- c.
Zrejme jsem nekde neco prehlednul ... prosim, nemate nekdo zkusenost?

Diky

Martin