scp

Martin Sykora sykora at default.cz
Tue Mar 26 17:40:54 CET 2002

Ahoj.
Ja mam celkem dobre zkusenosti s "FTP over SSH2". Na FreeBSD neni potreba
nic nastavovat, jen vytvorit ucet, nastavit ftpchroot a mit klienta, ktery
to umi.... Pouzivam SecureFX od http://www.vandyke.com/.

K bezpecnosti nemuzu nic rict, tak daleko moje znalosti nesahaji...

Martin Sykora
mail : sykora at default.cz
web  : www.default.cz
bar  : www.ibar.cz