scp

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Tue Mar 26 14:47:01 CET 2002

Ja jsem to chtel mit jako sifrovanou alternativu ftp s ftpchroot a shellem
nologin. Uzivatel se tak nemuze prihlasit a spoustet na serveru zadne
aplikace, navic se nemuze prochazet nikde jinde nez ve svem houmu. Toto vse
ten shell scponly sliboval, ale moje znalosti nestacili k tomu, abych ho
uvedl do provozu...
Pepa.