ohladom arp-acl v squide

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 19 22:12:14 CET 2002

Michal Kapalka wrote:

> cavte mam taky jeden problemik so squidom : chcem tam dat podporu Mac adries
> a pri instalovani portu mi napisal ze toto je podpora len pre Linux ????

> ARP ACL lists enabled (ether address)
> WARNING: ARP ACL support is only currently supported on Linux
>          ethernet interfaces, probably won't work on

	Neexistuje nejake uplne a jasne definovane rozhrani pro pristup k
informacim o MAC adresach, takze programy napsane pro jeden konkretni
system nemusi na jinych systemnech fungovat.

> a neviem co stym ???

	V zasade se nabizeji ctyri moznosti - nainstalovat Linux, zjistit zda
nahodou interface pro Linux nefunguje i na FreeBSD (spise mene
pravdepodobne), dopsat do Squidu podporu ARP ACL pro FreeBSD (a poslat
to autorum), obejit se bez ARP ACL a ochranu pred "kradenim" IP adres
zajistit jinym zpusobem, nezavislym na Squidu.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz