Vetsi disk nez podporuje deska

petr bezděk xbezdek at nymfe31.fi.muni.cz
Fri Mar 8 12:18:23 CET 2002

dd,

ja jsem provozoval 40GB disk na desce, ktera jej nebyla schopna
detekovat a pod 4.3-release fungoval naprosto bez problemu. jenom z nej
neslo bootovat a pri vytvareni filesystemu si to stezovalo neco ve
smyslu, ze geometrie disku nesouhlasi s udaji v Biosu. nyni ten stejny
disk mam na desce, ktera z nej vidi jen 8GB a uz z nej jde i bootovat.
takze jadro si asi s udaji v Biosu moc velkou hlavu nedela... aspon co
se tyka disku.

--

=bezďa=