Revolution Q-SMP a FreeBSD - vyriesene?

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Fri Mar 1 14:58:48 CET 2002

Dňa Št 28. Február 2002 15:43 ste napísali:
> Dobry den,
>
> Pokusam sa nainstalovat FreeBSD 4.5 na server ALR Relolution Q-SMP s dvoma
> procesormi. Instalacia prejde bez nejakych problemov. Pokial vsak
> skompilujem jadro s multiprocesorovou podporou, kernel pri starte zahlasi:
> AP1 cannot initialize. Panic? (y/n)
> Pokial dam n, bootovanie pokracuje, pokial nenarazi na inicializaciu
> klavesnice a za nou zostane stat bez dalsich hlasok. BIOS som upgradoval na
> poslednu verziu (4.04.6). Hladal som na nete a nasiel som este par zufalcov
> s podobnym problemom, vcelku ale bezali na starsich verziach (3.x,
> [...]

Takze su s tym problemy aj na linuxe, skusali sme s kolegom aj patchovat
jadro (linuxove) - nepomaha nic :(. Tak sme to vyriesili jednoducho - pojde
iba na jednom procesore... Je to dvojprocesorova masina s P100, takze stratu
vykonu 100 MHz procesora este dajako ozelieme ;). Urcite je to teda mensia
strata vykonu, ako keby som tam dal win... ;)

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk