IMP #2

Tomas TPS Ulej tps at freebsd.sk
Wed Feb 27 15:08:54 CET 2002

27 Feb 2002, 14:33:57, si mi napisala:
TP> V impu je celkem bezne, ze si obcas musite opravit nektere chyby. Osobne
TP> bych spis doporucoval stahnout imp 3.0 (http://www.horde.org/imp/3.0/) a
TP> pouzivat ten. Takhle na dalku jde skutecne tezko neco zjistit. V ramci
TP> php skriptu dodavanych s impem je i test.php, ktery kontroluje jestli
TP> mate dobre zkompilovane/zkoinfigurovane php.

z toho skriptu som zistil mimo ine:

PHP Version: 4.1.1
You are running a version of PHP4 older than 4.0.3. You need to upgrade to at least 4.0.3.

4.1.1 je older ako 4.0.3 ? OK...

Verzia 3 je mozno cool ale ja mam ~9000 uzivatelov nastavenych v SQL
tabulkach verzie 2.2.5>. A konvertovat ich nastavenia (vratane
adressbooku) je na dlhe lakte...

--
TPS