dotaz na sw

P Sedo pese27 at mysun.com
Tue Feb 26 17:35:31 CET 2002

Nuz ja pouzivam k spokojnosti ludi Twig, ktory je sice trosku vacsi (ma
planner, kontakty, todo list, pozera newsy a pod.) a potrebuje PHP a SQL

Je tu este jeden Webmail. Vola sa OpenWebmail

http://turtle.ee.ncku.edu.tw/openwebmail/

a je jedoduchy, daju sa cez neho menit aj uziv. hesla, celkom pekne
kofigurovatelny, cesku a slov. podporu a hlavne nepotrebuje ani PHP ani
SQL a staci si s perlom a cgi-bin ...
ked sa to da cez apache a mod_ssl .... mate to za pol hodinku aj "s
chlupama"

PeSe