P Sedo pese27 at mysun.com
Tue Feb 26 17:21:03 CET 2002

Microcom DeskPorte ISDN externy je celkom pekny chlivak.
Nevedel sa dohodnut na rychlosti s modemom providera (default
nastavenia su take, ze by sa mal vediet dohodnut) Ak mi padla konexia,
tak som musel ath (polozit rucne) resetnut a potom natiahnut z profilu
moje nastavenia.
Mozno som ja robil nieco, ale pripajal som cca 10 pocitacov 13 dni
(chcel som 24h v kuse a kusalo sa mi to.

Skusenoti teda nic moc a viac ani nechcem.
Skusenost z maja 2001

PeSe

PeSe