named - denied update

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Fri Feb 22 16:05:24 CET 2002

To prave netusim, to by delat nemel - v named.conf mam cca dvacet domen,
vsechny jsou zapsany stejne (u vsech je uvedeno type master) a jenom pro
jednu z nich se objevuje takoveto hlaseni.
DHCP mi tady nebezi, ale bezi tady WINS - zkusim tedy ten WINS vypnout a
spustit ho na jinem pocitaci.
Dekuji Pepa.