named - denied update

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Fri Feb 22 15:19:58 CET 2002

Dobry den.
Muj primarni DNS mi stale hlasi u jedne z domen
denied update from [ip_slave_DNS] for "domena.cz" IN
zkontroloval jsem zaznamy a  pro jistotu jsem nastavil naprosto stejnou
konfiguraci pro jinou domenu, abych overil, jestli se problem bude opakovat
u teto dalsi domeny... neopakuje se, druha domena bezi bez chybovych hlaseni
zajimave je, ze slave DNS server nehlasi zadny problem a kdyz od nekud z
venci provedu
nslookup ls -d domena.cz
tak se mi vypise komplet zaznam jak z primary tak ze slave serveru - tedy
dana domena vlastne funguje bez jakychkoliv problemu i pripadne zmeny v
zaznamech se aktualizuji z primaru na slave,
az na to hlaseni, ktere se stale objevuje v logu
vse je sice na prvni pohled funkcni, jenom me to hlaseni rozciluje
netusite nekdo, kde by mohl byt zakopany pes?
dekuji Pepa.

pouzivam FreeBSD 4.4 na primary DNS a FreeBSD 4.3 na slave DNS