Levnejsi grafika

adam adam.gargulak at i.cz
Wed Feb 13 11:10:39 CET 2002

Ahoj,

	Zkusenost mam a musim rici ze spatnou ponevadz pod FreeBSD4.4 jsem Xka ctyrkove nerozjel :-((( psalo mi to ze nerozpoznal chipset a kartu tim padem nepodporoval, coz asi znamena ze mezi Rage 128 a Rage 128Pro je rozdil. FreeBSD 4.5 jsem nezkousel - zatim. RedHat 7.2 na tom slape uplne v pohode (dival jsem se do zdroju a redhati dodelavali nejake patche do XFree aby ta karta byla podporovana)

						Adam Gargrulak