scrollovani, etc.

Alexander Kršek a.krsek at sh.cvut.cz
Tue Feb 12 09:56:19 CET 2002

On Mon, Feb 11, 2002 at 10:47:45AM +0100, Cejka Rudolf wrote:

> Jestli se nechcete hadat, tak v prvni rade hned dalsi vetou
> neprezentujte sve subjektivni nazory jako objektivni pravdu.
> Ja s tim nesouhlasim a vzhledem k praktickemu pouziti mam zcela
> opacny nazor a navic ocenuji nezapominani polohy a obsahu scroll
> bufferu pri prepinani mezi konzolami a moznost standarniho vraceni
> po radcich a po celych strankach. Vsem uzivatelum soucasne se da
> vyhovet jen tezko.

A este jeden PODSTATNY rozdiel: Pri akomkolvek dalsom vypise (v linuxe)
sa scrollbuffer resetne, takze ak si chcem priebezne pozerat vypis
pri configure/make, tak mam smolu. Radsej mi povedzte, ako naimplementovat
BSD-like scrollbuffer do linuxu :(

--
e-mail: a.krsek at sh.cvut.cz			ICQ: 	#105733105
	merlin at platon.atlantis.sk		mobil:  +420 723 442277