scrollovani, etc.

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Feb 11 10:47:45 CET 2002

Martin Damasek wrote (2002/02/09):
> No nevim, nechci se hadat, ale neni mi jasne, kdy by to mohlo byt
> praktictejsi. Linuxove reseni je ROZHODNE mnohem pohotovejsi a
> rychlejsi.

Jestli se nechcete hadat, tak v prvni rade hned dalsi vetou
neprezentujte sve subjektivni nazory jako objektivni pravdu.
Ja s tim nesouhlasim a vzhledem k praktickemu pouziti mam zcela
opacny nazor a navic ocenuji nezapominani polohy a obsahu scroll
bufferu pri prepinani mezi konzolami a moznost standarniho vraceni
po radcich a po celych strankach. Vsem uzivatelum soucasne se da
vyhovet jen tezko.

> No a nebylo by tedy dobre, kdyby takovy package nekdo udelal a daval
> se do distribuce?

Tady to nevyresime. Pokud o ten interni editor tolik stojite,
v soucasne dobe se o misc/mc nikdo nestara (ostatne jako o mc
samotny), takze se muzete podivat na PR ports/32328, opravit to
pro prijatelny commit, pokusit se prohlasit za maintainera, zkusit
se v konferencich (v tomto pripade by mozna bylo i pruchozi udelat
vyjimecne crosspost do ports, stable, current a questions) zeptat
na reakce, kdo by byl proti zahrnuti interniho editoru do package.
Nejaky dotaz na duvod nezahrnuti interniho editoru jsem videl v ports
z 8. ledna 2001, ale nikdo neodpovedel.

> Podle me si ho stejne hned kazdy nainstaluje a jak
> rikate - bez editoru je to polovnicni program.

Ja tedy rozhodne ne. A kdyz uz bych nahodou nekdy midc
pouzival, tak spousteni editoru podle EDITOR bych bral
jako velke plus zachovavajici klasicky unixovy pristup.

> No, jak rikam - s
> FreeBSD teprve zacinam a mozna jsem presne nepochopil jeho "image" -

Hlavne mam dojem, ze jste nepochopil, ze FreeBSD neni Linux.
FreeBSD je jiny system a v nekterych ohledech ma i trochu jinak
orientovane uzivatele.

> byt spolehlive uzivatelsky neprijemny :-)
     /\
 pro nekoho