scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Sun Feb 10 16:31:40 CET 2002

> Date: Sat, 9 Feb 2002 21:11:53 +0100
> From: Martin Damasek <md.konf at centrum.cz>
> To: Roman Neuhauser <users-l at freebsd.cz>
> Subject: Re[2]: scrollovani, etc.

> Hm, zato tomuhle moc nerozumim. S FreeBSD teprve zacinam. Tzn., ze si
> to musim znova prelozit? Package=binarni, port=source? Nebo jaky je
> rozdil mezi package a port?

    presne tak. package jsou predkompilovane porty. na pocitaci
    pripojenem na net by melo na instalaci mc s editorem stacit:

    # cd /usr/ports/misc/mc
    # make install -DWITH_SLANG

    proc je ten Makefile napsany timhle zpusobem je nad moje chapani,
    ale budiz.

    btw, doporucuju /usr/share/doc/handbook/index.html a
    /usr/share/doc/en/books/porters-handbook/index.html

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!