ntpd - nakopnutie

Hubert Polacek hubertus at pobox.sk
Thu Feb 7 13:42:39 CET 2002

OK. Popisem to inak.

Mam server, ktory ma plny pristup do internetu, a ktory synchronizujem
cez  ntpdate ntp.bts.sk. Toto funguje.

No a potom mam dalsie 2 servre, ktore pristup do internetu nemaju, iba ak
cez ten prvy server, ktory im robi proxy. No a tieto 2 servre potrebujem
zosynchronizovat.

Myslel som, ze najlepsie by bolo spojazdnit na proxy ntpd (co som si
myslel, ze mi umozni spustat z tych druhych serverov prikaz ntpdate
proxy.server). Ocividne som pri mojej znalosti anglictiny nepochopil, ze
ide o 2 rozdielne sluzby, mohli by ste mi nacrtnut sposob, ako
synchronizovat tie dva servre vnutri siete ?

Dakujem, Hubert