arp

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Thu Feb 7 01:07:28 CET 2002

Dekuji vam za potvrzeni me domenky. Ihned jsem napsal providerovi, aby se po
tom stroji podival a problem napravil. Lec, dostalo se mi odpovedi sice
velmi promptni, ale presto neprijemne a to v tom smyslu, ze tam takovy stroj
opravu je a ze je tam umyslne. A kdyz s tim mam nejake problemy, tak si mam
nakonfigurovat svuj pocitac tak, aby tyto pakety ve vnejsim segmentu
internetu, kde se jiz uzivaji verejne adresy nehledal...   bohuzel, to
vypada ze s nim nejspis nepohnu.  :-(

Muzete mi prosim poradit, jestli lze toto nejak zaridit, abych nemel i
nadale log plny stovek hlaseni o tom nize uvedenem konfliktu?

Dekuji za jakoukoli radu,
Pepa.