MPlayer a DivX

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Fri Feb 1 12:41:54 CET 2002

Dňa Pi 1. Február 2002 12:13 ste napísali:

> Mplayer fungoval vyborne, len pri jednom filme bol problem, ze zvuk bol na
> 48000Hz, takze som musel dat parameter -srate 44100 a potom film isiel

To bol mplayer z portov alebo kompilovany?

> plynule (predtym bol strasne spomaleny). Do jadra som dal este take cosi
> ako ENABLE_SSE alebo tak nejak. Jediny parameter, ktory pouzivam, je -fs

ENABLE_SSE som dal aj ja. S parametrom -fs robi tie iste problemy ako bez
neho :(

> (fullscreen). Skusali ste ine mody pomocou -vo? Kartu mam ATI Rage128 Pro.

nie som si uplne isty ci to bolo -vo alebo -vc a tam som skusal odivx a
divx4. S odivx to ako tak slo ale so zlym zobrazenim.

> Mplayer v 4.5 je. Aspon ja ho tam mam:)

No pozeral som len v portoch na ftp a tam bol len mplayer-fonts... Teda dufam
ze balicek sa vola mplayer.... a verzia ;), nemal som chut pozerat podrobne
cele porty ;)

> Ladislav Kostal

V kazdom pripade som rad ze vam to ide. Uz viem, ze sa to da a chybe je teda
len medzi klavesnicou a stolickou ;). Vdaka

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk