MPlayer a DivX

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Fri Feb 1 12:27:40 CET 2002

 Erich> Dobry den skusam rozchodit MPlayer 0.60 na FreeBSD 4.4. Kernel
 Erich> som prekompiloval podla FAQ s options USER_LDT. Taktiez
 Erich> mplayer. Vsetko preslo v poriadku, mplayer funguje. Co je vsak
 Erich> problem je zobrazovanie DivX filmov. Bud mam zelenu obrazovku
 Erich> s par farebnymi stvorcekmi v hornej casti, alebo sa film
 Erich> zobrazuje ale neprekresluje korektne obrazovku, takze
 Erich> zostavaju "duchovia". Toto je zrejme zalezitost kodeku s
 Erich> ktorym bol ripovany film. Zvuk je OK vzdy. To pokial pouzijem
 Erich> parameter "-vc odivx" (myslim ze vc - pisem to z
 Erich> hlavy). Pokial som pouzil "-vc divx4", zahlasil mplayer ze
 Erich> nebol skompilovany s divx. Pri configure --help vsak tato
 Erich> moznost nie je.  Na linuxe mi vsak pri tych istych zdrojakoch
 Erich> islo vsetko OK. Pouzil som poslednu verziu XFree4.2, grafika
 Erich> ATI AIW Rage Pro. Takze moje otazky:

 Erich> - skusal to tu uz niekto s FreeBSD a s akym vysledkom?

pouzivam mplayer 0.60.1 s nasledujicimi parametry na Pentium II 450MHz
( VGA: ATI Mobility-1 ), pokud je prehravani trhane muzete zkusit -vo
sdl:dga , ale musite mit rootovska prava . Jako kodek se mi take
osvedcil ``-vc divx''

====== ~/.mplayer/config ========
vo=sdl

monitoraspect=4:3